Mr.Reza

سلام خوش آمدید

باشگاه چیست؟

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۱۷ ب.ظ

​​​​​​

بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه، ابزاری برای ارائه خدمات سازمان یافته به همه مشتریان آگاه و سایر کاربران این سامانه است. به زبان ساده بآشگاه به گونه‌ای طراحی شده است که اعضا بتوانند با انجام یک سری فعالیت‌ها به صورت روزانه، امتیاز و وجه نقد کسب کنند. امتیاز به ما کمک می‌کند که بتوانیم بر اساس روند وفاداریتان به آگاه، خدمات و وجه نقد بیشتر و بهتری در آینده به شما تخصیص دهیم. بآشگاه فقط به مشتریان کارگزاری آگاه اختصاص ندارد، بلکه افرادی که با سایر کارگزاری‌ها کارمی‌کنند نیز، می‌توانند در بآشگاه عضو شده و از برخی خدمات آن استفاده نمایند.

در ادامه این مطلب به بیان ساده روش‌های کسب امتیاز در بآشگاه، توضیح اینکه امتیاز چیست و چگونه می‌توان امتیاز دریافت کرد، دریافت امتیاز چه فایده‌ای دارد، سرمایه لازم برای دریافت تخفیف نقدی و نحوه عضویت در آن پرداخته خواهد شد.

– به دست آوردن امتیاز در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه به چه روش‌هایی ممکنه؟ همانطور که گفتیم، به ازای فعالیت‌هایی نظیر :

  • عضویت در بآشگاه
  • معرفی مشتری
  • خرید و فروش اوراق بهادار
  • خرید و فروش سکه آتی
  • خرید خدمات مشاوره‌ای و آموزشی
  • شرکت در مسابقه‌ها و غیره

امتیاز کسب می‌کنید. خبر خوب اینکه اگر از پنج سال پیش هم با آگاه کار کرده باشید، از لحظه‌ای که عضو بآشگاه شوید امتیاز وفاداری پنج سال پیش را دریافت خواهید کرد و به مجموع امتیازات شما افزوده خواهد شد. بنابراین هرچه بیشتر در گذشته با آگاه کار کرده باشید، امتیاز شروع شما بیشتر است. بدیهی است که از این به بعد نیز هرچقدر در آگاه فعالیت داشته باشید به مجموع امتیازاتتان افزوده خواهد شد.

– امتیاز چیه و چه جوری میتونم امتیاز بگیرم؟

خیلی ساده و مختصر با جمع امتیازها، شما قله‌های خدمات را فتح خواهید کرد و در هر قله، از خدمات و وجه نقد بیشتری برخوردار خواهید شد! حتی اگر قبلاً با آگاه کار نکرده باشید، در بدو ورود ۳۰۰ امتیاز بابت عضویت و فعال سازی بآشگاه دریافت خواهید کرد. یادتان باشد که با دریافت امتیاز عضویت هنوز قله‌ای را فتح نکرده‌اید و برای رسیدن به اولین قله نیاز به ۷۰۰ امتیاز دیگر دارید. روش‌های  کسب امتیاز در جدول ذیل نشان داده شده است.

ردیف شرح فعالیت حجم / تعداد امتیاز
۱  خرید و فروش سهام (ریال)  ۱۰،۰۰۰،۰۰۰  ۲۰  ۴۰
۲  معاملات آتی سکه (قرارداد) (در دست توسعه)  ۱  ۱۲  ۲۴
۳  نظر در بآشگاه  ۱ ۱۰
۴  نظر در همفکران (در دست توسعه)  ۱  ۵
۵  نظر در آواگلد (در دست توسعه)  ۱  ۵
۶  بازدید روزانه از بآشگاه  ۱ ۱۰
۷  خرید کلاس آموزشی از طریق بآشگاه(ریال)  ۱،۰۰۰،۰۰۰  ۵۰۰
۸  خرید همفکران از طریق بآشگاه(ریال)  ۱،۰۰۰،۰۰۰  ۵۰۰
۹  خرید آواگلد(ریال)  ۱،۰۰۰،۰۰۰  ۵۰۰
۱۰  فعال سازی بآشگاه  ۱  ۳۰۰
۱۱ افزایش زیرمجموعه مستقیم (مشتری)  ۱  ۵۰۰
۱۲ افزایش زیرمجموعه مستقیم (کاربر) ۱ ۵۰
۱۳ تبدیل زیرمجموعه مستقیم از کاربر به مشتری ۱ ۴۵۰
۱۴ افزایش زیرمجموعه غیرمستقیم (مشتری و کاربر)  ۱  ۱۰۰
۱۵  صدور و ابطال صندوق (در دست توسعه)  ۱  ۲۰
۱۶ امتیاز حضور در مسابقه ۱ ۲۰
۱۷ شرکت در نظرسنجی  ۱ ۵

** امتیاز مربوط به معاملات سهام و آتی سکه از تاریخ ۱۶ بهمن ۹۵ دو برابر شد.

به عنوان مثال آقای اسماعیل مجیدی که به تازگی به بآشگاه اضافه شده و دو نفر از دوستان خود را نیز معرفی کرده است و علاوه بر آن در دو مسابقه هم شرکت داشته است، طبق جدول فوق می‌تواند براحتی و بدون خرید یا فروش اوراق بهادار به اولین قله بآشگاه برسد و از مزایای آن بهره‌مند شود: عضویت اولیه: ۳۰۰ امتیاز معرفی سه عضو جدید (کاربر معاملات آنلاین): ۳۰۰+۳۰۰ +۳۰۰ امتیاز حضور در دو مسابقه: ۲۰+۲۰ امتیاز مجموع ۱,۲۴۰ امتیاز معادل سطح یک، قله بیستون!

دقت کنید که امتیاز مربوط به مسابقه، صرفاً امتیاز حضور آقای مجیدی در دو مسابقه است و اگر ایشان به هر کدام از سوال‌ها هم پاسخ صحیح داده باشند، امتیاز پاسخ صحیح نیز به مجموعه امتیازات ایشان اضافه خواهد شد.

  – بسیار خب بعدش چی؟! گفتیم که با کسب امتیاز به قله می‌رسیم و در هر قله از امکانات آن استفاده می‌کنیم. شاید جذاب‌ترین مزیت هر قله عملاً افزایش وجه نقد دریافتی آن باشد. البته این تنها مزیت قله‌‏های بآشگاه نیست. در جدول ذیل مزایای هر سطح شرح داده شده است:

سطح نام قله امتیاز تخفیف کارمزد معاملات سهام تخفیف کارمزد معاملات آتی سکه تخفیف خرید بسته های مشاوره- تحلیلی تخفیف خرید بسته های آموزشی
سطح ۱۰ دماوند ۱,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵% ۱۵% ۸۰% ۶۰%
سطح ۹ سبلان ۵۰۰,۰۰۰ ۱۴% ۱۴% ۸۰% ۶۰%
سطح ۸ دنا ۲۰۰,۰۰۰ ۱۳% ۱۳% ۸۰% ۶۰%
سطح ۷ توچال ۱۰۰,۰۰۰ ۱۲% ۱۲% ۸۰% ۶۰%
سطح ۶ تفتان ۵۰,۰۰۰ ۱۱% ۱۱% ۷۰% ۶۰%
سطح ۵ سهند ۲۰,۰۰۰ ۱۰% ۱۰% ۶۰% ۶۰%
سطح ۴ الوند ۱۰,۰۰۰ ۹.۵% ۹.۵% ۵۰% ۵۰%
سطح ۳ بینالود ۵,۰۰۰ ۹% ۹% ۴۰% ۴۰%
سطح ۲ رامند ۲,۰۰۰ ۸.۵% ۸.۵% ۳۰% ۳۰%
سطح ۱ بیستون ۱,۰۰۰ ۸% ۸% ۲۰% ۲۰%

یعنی در همان مثال آقای اسماعیل مجیدی که به‌تازگی عضو بآشگاه شده بود و با معرفی سه عضو جدید و شرکت در دو مسابقه به اولین قله خود رسیده است، از همان لحظه رسیدن به قله اول می‌تواند از ۸% تخفیف کارمزد معاملات بهره‌مند شود. به عبارت دیگر، به ازای هر میزان خرید یا فروش اوراق بهادار تا رسیدن به قله دوم که شامل ۲,۰۰۰ امتیاز می‌شود ۸ درصد تخفیف نقدی کارمزد را در بآشگاه دریافت می‌کند که قابل وصول بدون چون و چراست!

  – یعنی هر مشتری با هر سرمایه‌ای میتونه تخفیف نقدی کارمزد بگیره؟!

دقیقاً! دیگر نیاز نیست که مشتری ویژه با کلی رابطه و گردش معاملات باشید تا تخفیف دریافت کنید. آقای مجیدی یک مثال خوب است که با سرمایه صفر ریال پس از رسیدن به قله بیستون که کار سختی نیست، مجاز به دریافت ۸ درصد تخفیف نقدی شد. اما این تنها مزیت عضویت در بآشگاه نیست. دریافت اعتبار معاملاتی، اطلاع از نشست‌های آموزشی، امکان خرید و ثبت نام در کلاس‌ها و دریافت خدمات تحلیلی، سایر امکاناتی است که با شرایط استثنایی به اعضای بآشگاه اعطا می‌شود. فراموش نکنید که هرچه زودتر عضو شوید، ارزش امتیازهای شما بیشتر و در نتیجه رسیدن به سطوح زودتر و وجه نقد و خدماتی که دریافت خواهید کرد، بیشتر خواهد بود.

– چطور میتونم عضو بآشگاه بشم؟!

عضویت در بآشگاه خیلی سریع و راحت است. اصلاً نیازی هم به کد آنلاین معاملاتی ندارید؛ اما برای دریافت وجه نقد بعداً لازم است کد آنلاین خود را نیز معرفی کنید. با وارد کردن چند اطلاعات ساده از خودتان از همین لحظه می‌توانید عضو بآشگاه شوید و علاوه بر آن ۳۰۰ امتیاز هم دریافت کنید. می‌توانید هم اکنون مراحل عضویت در بآشگاه را انجام دهید. برای آگاهی از جزئیات بیشتر راهنمای بآشگاه مشتریان آگاه مطالعه کنید.

  • Mr.Reza

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی