Mr.Reza

سلام خوش آمدید

زندگی تان را در ۲۱ روز تغییر دهید

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰ ب.ظ

به یاد می‌آورید زمانیکه که کودک بودید و شب قبل از تولدتان به تخت می‌رفتید تا بخوابید، ولی آنقدر هیجان‌زده بودید که تا ساعت‌ها خوابتان نمی‌برد؟ صبح روز بعد با وجودیکه خواب کمی داشتید با هیجان بالا بیدار می‌شدید تا به استقبال روز بروید، اینطور نیست؟

حدس می‌زنم در حال حاضر این حس و حال را ندارید و بسیاری از شما پس از بیدارشدن با زحمت از تختخواب جدا می‌شوید.

بیشتر افراد خسته از خواب بیدار می‌شوند. شاید شما نیز با احساسی سنگین و زیربار افکار فراوان بیدار می‌شوید که امروز قرار است چه بر سرتان بیاید. شاید هم روز را با خوش‌بینی و مثبت‌اندیشی آغاز می‌کنید ولی عصر همان روز در می‌یابید که تمام نقشه‌های شما خراب شده و منتظرید تا شب شود و بتوانید به خانه بروید و روی مبل خودتان را رها کنید.

اما اینجا قصد دارم به شما بگویم که راه بهتری وجود دارد. این راه نه تنها یک راه بهتر، بلکه یک راه فوق العاده برای شروع روز است.

قبل از اینکه این راه فوق‌العاده را به شما بگویم، باید قول دهید دو کار را حتما انجام دهید. ابتدا قول می‌دهید که کل این فایل را بخوانید و حداقل به مدت 21 روز به کار ببندید تا عادات مفید در شما نهادینه شود و همچنین قول می‌دهید که نگویید قبلا این صحبت‌ها را شنیده‌اید یا قبلا این‌ها را می‌دانسته‌اید. اگر فکر می‌کنید پاسخ همه پرسش‌ها را می‌دانید، نخواهید توانست چیزهای جدیدی یاد بگیرید و رشد کنید.

ایجاد عادت برای انجام این کارها نتیجه شگفت‌انگیزی دارد و یکی از این نتایج، شروع تغییر در سایر بخش‌های زندگی‌تان است. به جای اینکه صبح بالاجبار از تختخواب بیرون آیید و عادات گذشته را ادامه دهید، ناگهان تمایل پیدا خواهید کرد با زودتر خوابیدن،  زمان بیشتری در صبح بدست آورید تا این عادات مثبت را ادامه دهید.

به جای اینکه با زور زنگ ساعت با خستگی از خواب بیدار شوید، شاید حتی حس و حال کودکی را پیدا کنید که هر روز، مانند روز تولدش نمی‌تواند منتظر بماند تا ببینید امروز چه چیزهای فوق‌العاده‌ای در انتظارش است.

نحوه شروع روز، تعیین‌کننده کیفیت کل روز کاری‌تان خواهد بود و تکرار این روزهاست که زندگی‌تان را می‌سازد.
به یاد داشته باشید، مسئولیت بهبود زندگی‌تان بر عهده دنیا نیست. شما هستید که باید تغییر عادات را ایجاد کنید. وضعیت اقتصادی را فراموش کنید، چون شما می‌توانید با کار کردن روی خودتان، تغییری که خواهان دیدنش هستید را به وجود آورید.

شخصا 4 قدم از 6 قدم ذکر شده در این فایل را روزانه انجام می‌دهم و چنان تغییرات شگفت‌انگیزی در زندگی من به وجود آمد که تصمیم گرفتم این فایل را ترجمه کنم و در اختیار شما قرار دهم. امیدوام در زندگی شما تاثیر شگفت انگیزی بگذارد.

دانلود رایگان با حجم 600 کیلوبایت

کتاب فوق ترجمه آزاد از کتاب change your life before breakfast نوشته رابرت کیوساکی است که توسط تیم بورسینس ترجمه و منتشر شده است.

 

منبع:بورسینس

  • Mr.Reza

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی