Mr.Reza

سلام خوش آمدید

مزایای معرفی معرف خود در باشگاه مشتریان آگاه

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰ ق.ظ

کارمزد معاملاتی در بورس یکی از هزینه‌هایی است که در بورس چندان به چشم نمی‌آید ولی اگر در بلندمدت محاسبه کنید، یک هزینه سنگین برای شماست. میزان کارمزد در حال حاضر در سفارش خرید سهام حدود نیم درصد و در سفارش فروش حدود 1 درصد است.

سهم کارگزاری‌ها از این کارمزد در هر سفارش (صرفنظر از اینکه سفارش خرید باشد یا فروش) معادل 0.4 درصد است. برخی از کارگزاری‌ها مانند آگاه روی این کارمزد تخفیف می‌دهند. کارگزاری آگاه دریافت این تخفیف را از طریق بآشگاه مشتریان خود فراهم کرده است.

تخفیف کارمزدها در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه از 10 درصد تا 25 درصد متغیر است. اگر شما در سطح 1 (قله اول بآشگاه باشید) فقط 10 درصد تخفیف کارمزد می‌گیرید و زمانی که به قله 10 برسید این تخفیف به 25 درصد افزایش می‌یابد. امام مشکل اینجاست که رسیدن به قله 10 بآشگاه آگاه چندان راحت نیست و باید فعالیت بسیار زیادی داشته باشید.

راه‌حل استفاده از تخفیف 13 درصدی باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه بدون افزایش قله

امکانی در باشگاه آگاه فراهم شده که افراد می‌توانند با وارد کردن کد معرف، شخصی را به عنوان معرف خودشان تعیین کنند (اینکار پس از ورود به بآشگاه، در منوی بالا سمت چپ مقدور است)

وقتی شخصی کد یک نفر دیگر را به عنوان معرف وارد می‌کند، به مدت  3ماه از مزایایی که معرف دارد استفاده می‌نماید. بنابراین اگر معرف در قله 3باشد و 13درصد تخفیف کارمزد بگیرد، شما می‌توانید کد معرف را وارد کنید و به مدت 3 ماه از این تخفیف 13 درصدی بهره‌مند شوید.

اکنون یک کدمعرف که دارای سطح باشگاه 3(قله بینالود است) خدمت شما ارائه می‌شود تا با وارد کردن آن، از یک ماه تخفیف ۱۳ درصدی کارمزد، تخفیف ۴۰ درصدی برای دوره‌های آموزشی و بسته‌های اشتراک ویژه بهره بگیرید.

کد معرف سطح ۳ بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه:  BS1555

پس از ورود به حساب کاربری‌تان در bashgah.com کد فوق را در صفحه “معرفی معرف” در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه وارد کنید.

افرادی که هنوز در کارگزاری آگاه ثبت نام نکرده اند، در صورتی که با لینک بنده (که در زیر قرار داده شده است) در کارگزاری آگاه ثبت نام کنند، از مزایای فوق بهره مند خواهند شد.اولین گام جهت گرفتن کد بورسی

https://ex.agah.com/ref/BS1555/login

  • Mr.Reza

نظرات (۱)

  • گرافیک مستر
  • الان هم وارد بورس بشیم خوبه؟

    و کدام کارگزاری بهتره؟

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    بله ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست
    وارد شدن به بورس کار کاملا عاقلانه ای هست.چون با بورس میشه ارزش پول خودمون رو حفظ کنیم.اما به شرطی که با آموزش وارد اون بشیم.
    در مورد انتخاب کارگزاری هم باید بگم که کارگزاری های کوچک و غریب از نظر هنگ نکردن سیستم عالین ولی چون کوچک هستند خدمات زیادی به مشتریان خود نمی‌دن .ولی کارگزاری های نام آشنا مثل آگاه خدمات زیادی رو به مشتریان شون میذن مثل باشگاه که توی اون میتونین از تخفیف کارمزد استفاده کنید.اما به دلیل این که کارگزاری های بزرگ چنان آشنا مشتریان زیادی دارند سیستم معاملاتی شون دچار مشکل میشه . ولی این مشکل رو تا حدودی حل کردند. پس به نظر من کارگزاری اول سیستم معاملاتش مهمه و بعد خدمات دیگش 
    پیشنهاد من همین کارگزاری آگاه هست

    لطفاً بلاگ مارا دنبال کنید و مارا به دوستانتان معرفی کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی